ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

معرفی انواع دستگاه بسته بندی

admin
۲۵ بهمن ۱۴۰۱
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
شیرینگ - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - گروه صنعت کاران محمد تولید کننده دستگاه شیرینگ
امتیاز بدهید

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در میزان فروش و کسب سود، نوع بسته بندی محصولات است. بسته بندی یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین مراحل کسب‌وکار است که اگر به آن توجه شود، علاوه بر حفظ محصول و سلامت آن نیز می‌توان با آن برای محصول خود، مشتریان دیگر را نیز برای خود جذب کرد.امروزه بسته بندی محصولات در بازار رقابتی نقش بسیار پررنگ و مهمی دارد.در قدم اول نیز بسته بندی محصولات یک پوشش محافظتی کامل هستند ولی در مرحله دوم اینگونه به نظر میرسد که فروشنده خاموش می باشد چون ظاهر و بسته بندی جذاب به شدت مشتری را به خود جذب میکند. در این مطلب به معرفی انواع دستگاه بسته بندی می پردازیم. در ادامه به مبحث معرفی انواع دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن می پردازیم. جهت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ با صنعت کاران محمد تماس بگیرید.

چرا بسته بندی کالا بسیار اهمیت دارد؟

گفتیم که یک بسته بندی خوب و هوشمندانه می‌تواند علاوه بر حفظ محصولات نیز در برابر آسیب‌ها، فروش آن را نیز بیشتر کند. به عبارتی دیگر بسته بندی نقش بسیار مهمی در فرآیند های بازاریابی را ایفا می‌کند. طی تحقیقات انجام‌شده، بسته بندی یکی از موثرترین  و مهم ترین راه‌ها برای بازاریابی محصولات می باشد. شکل خاص بسته بندی و حالت انحصاری آن در برندسازی شرکت‌ها نقش کاملا مهمی دارد. همچنین یک بسته بندی خوب و خلاق می‌تواند علاوه بر حافظت از محصولات؛ محصول را تبلیغ و دیگر خریداران را نیزجذب کند. در نتیجه شرکت‌ها برای بسته بندی انواع محصولات خود از دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی را کمک می‌گیرند.

انواع بسته بندی محصولات:

بسته بندی محصولات متفاوت  بستگی به ماهیت آن محصولات نیز دارد. برای نمونه بسته بندی محصولات فسادپذیر با بسته بندی محصولات مقاوم در برابر فساد کاملا متفاوت است. جنس محصول نیز در نوع و روش بسته بندی ان نقش بسیار مهمی دارد. برای نمونه اگر محصولی که بسته بندی می‌کنید، شکستنی باشد باید بسته بندی آن به شکلی باشد که محصول را در برابر نیروهایی که سبب شکستن آن می‌شوند، حفظ کند.

به چه دستگاهی دستگاه بسته بندی گفته می‌شود؟

دستگاه بسته بندی صرفا به دستگاهی گفته نمی‌شود که به تنهایی فقط یک محصول را بسته بندی کند. بلکه به تمام دستگاه‌هایی که مراحل بسته بندی محصولات متفاوت را تکمیل می‌کنند دستگاه‌ بسته بندی نیز گفته می‌شود.

معرفی انواع دستگاه بسته بندی:

با معرفی انواع دستگاه های بسته بندی، صاحبان کسب‌وکارهای متفاوت با این دستگاه‌ها و کارآیی آن‌ها نیز بیشتر آشنا می‌شوند. اطلاع از دستگاه‌های متفاوت و کارکرد هر کدام سبب می‌شود تا خرید این دستگاه‌ها با اطمینان بیشتری انجام شود.

دستگاه استرچ کش:

دستگاه استرچ کش دستگاهی می باشد که برای بسته بندی محصولات از سلفون ها استفاده می‌کند.استرج کش یکی از انواع دستگاه های بسته بندی برای پوشش دهی می باشد که برای بسته بندی یا سلفون کشی ظرف های حاوی مواد غذایی متفاوت مانند محصولات گوشتی،سبزیجات،میوه،ماهی،سالاد و…استفاده می شود.این دستگاه برای سلفون کشیدن مواد غذایی در رستوران ها و هایپر ها و همچنین برای مصارف خانگی یز استفاده و کاربرد فراوان دارد. این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف دستی، رومیزی و صنعتی در بازار ها موجود هستند. صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با توجه به ابعاد و حجم محصولات خود دستگاه های مورد نیاز خود را نیز خریداری کنند.برای مصارف خانگی یا فروشگاهی،از مدل های کوچک و دستی دستگاه سلفون کش نیز استفاده می شو.برای نمونه از دستگاه استرج کش رومیزی برای سلفون کشی محصولاتی مثل گوشت،میوه و سبزیجات استفاده می شود.

دستگاه دوخت گونی:

دستگاه دوخت گونی یک دستگاه  دستی قابل حمل و یا در مدل های دیگر صنعتی و بزرگ است که برای دوختن در انواع کیسه های کوچک و بزرگ(مواد شیمیایی،کود شیمیایی،خوراک دام،دانه ها و محصولات غذایی) به کار می روند.در صنعت برای جلوگیری از رسیدن رطوبت  و نم به محصولات آسیب‌پذیری نظیر آرد از گونی استفاده می‌ گردد. پس از اینکه گونی ها از محصول پر شد، باید لبه آن نیز دوخته شود که برای این منظور می‌توان از دستگاه های دوخت گونی نیز کمک گرفت. دستگاه دوخت گونی دستگاهی است که در هم می‌توان آن را به شکل دستی و هم به صورت صنعتی تهیه کرد از این دستگاه می‌توان برای دوخت گونی‌های مختلف آرد، کودهای شیمیایی، خوراک دام و طیور و همچنین گونی غلات نیز از آن استفاده کرد.

معرفی انواع دستگاه بسته بندی: دستگاه دوخت پلاستیک:

در معرفی انواع دستگاه بسته بندی، دستگاه دوخت پلاستیک یکی دیگر از دستگاه‌های بسیار پرکاربرد در زمینه بسته بندی انواع محصولات است.

دستگاه تاریخ زن و جت پرینتر:

یکی دیگر از انواع دستگاه‌های پرکاربرد و رایج در بسته بندی محصولات، دستگاه تاریخ زن یا همان جت پرینتر می باشد. از دستگاه تاریخ زن برای درج تاریخ تولید انواع محصول روی بسته بندی آن استفاده می‌شود. دستگاه جت پرینتر در سه مدل مختلف صنعتی، حرارتی و تماسی در بازار وجود دارد. دستگاه تاریخ زن تماسی خود به سه نوع استامپی، رولی و حرارتی دسته بندی می‌شود.

دستگاه وکیوم و شیرینگ:

دستگاه وکیوم و شیرینگ یکی دیگر از انواع  مختلف دستگاه‌هایی است که برای بسته بندی محصولات از آن استفاده می‌شود و بسیار پرکاربرد و رایج است . این دستگاه فیلم شیرینگ را که ممکن است از جنس نایلون، سلفون و یا لفاف باشد، به کمک حرارت به دور تا دور محصول پیچانده می‌شود و آن را احاطه میکند. استفاده از این دستگاه سبب کاهش انواع هزینه‌های بسته بندی می‌شود. همچنین بسته بندی با دستگاه وکیوم و شیرینگ نیز استحکام بسیار بالایی برای محافظت از انواع محصول شما را ایجاد می‌کند.

ظروف بسته بندی:

ظروف بسته بندی از معروف‌ترین و رایج ترین همچنین شناخته‌ترین راه‌ها برای بسته بندی اواع محصولات هستند. برای بسته بندی مواد غذایی در ظروف یک بار مصرف پلاستیکی نیز می‌توان از دستگاه سیل کمک گرفت که یکی دیگر از دستگاه‌های مربوط به انواع فرآیند بسته بندی است.

دستگاه پرکن حبوبات و مایعات:

دستگاه پرکن ویژگی های خوب بسیاری را دارد به همین علت همواره  افراد زیادی از این دستگاه در فعالیت های صنعتی خود را استفاده می کنند.بی شک این دستگاه  تحول بسیار زیادی در صنعت ها ایجاد کرده است.

اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

گروه صنعت کاران محمد تولید کننده دستگاه شیرینگ برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و … می باشد.

شیرینگ محصولی بسیار کاربردی در صنعت می باشد و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع بهداشتی، غذایی و.. کاربرد دارد.

صنعت کاران محمد بجز دستگاه اسپری پرکن,تولید کننده دستگاه شیرینگ و دستگاه پرکن مایعات در کرج نیز می باشد.

برای گرفتن مشاوره رایگان با صنعت کاران محمد روی تماس با ما کلیک کنید.

همچنین برای آشنایی و دانستن بیوگرافی ,گروه صنعتی صنعت کاران محمد , روی درباره ما کلیک کنید.

دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پرکن مایعات ثقلی در کرج

پرکن مایعات

پرکن مایعات: دستگاه پرکن  بطور کلی برای انتقال مواد از ظروف یا مخازن بزرگتر به ظروف کوچکتر از ...
admin
۱۵ بهمن ۱۳۹۸
shrink machine

شیرینگ

شیرینگ چیست؟ با پیشرفت صنعت و البته افزایش قیمت های بسته بندی با کارتن و یا سایر تجهیزات ...
admin
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دستگاه اسپری پر کن نیمه اتومات -دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - ولید کننده دستگاه شیرینگ برای بسته بندی انواع محصولات غذایی

دستگاه اسپری پر کن نیمه اتومات

دستگاه های اسپری پرکن می تواند مایعات را با فشار بسیار گاز، درون قوطی های اسپری پر ...
admin
۲۷ بهمن ۱۴۰۱
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه