ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

نکات مهم در بسته بندی با شیرینگ

admin
۲۳ بهمن ۱۴۰۱
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
نکات مهم در بسته بندی با شیرینگ - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - گروه صنعت کاران محمد

در اغلب موارد از بسته بندی با نایلون های شیرینگ استفاده می گردد. این بسته بندی به منظور پک کردن انواع محصول و آسانی در حمل و نقل آن و همچنین محافظت از الودگی و ضربه انجام می شود دستگاه شیرینگ و نایلون شیرینگ در انواع متفاوتی وجود دارند که به توجه به نوع محصول نیز میتوانند آن را به خوبی بسته بندی کنند. نایلون شیرینگ نوعی نایلون پلاستیکی است که برای پک کردن و بسته بندی انواع مختلف محصولات با  منظور محافظت آن ها از آلودگی و ضربه استفاده می گردد. از نایلون شیرینگ هم برای بسته بندی در خانه استفاده می شود و هم کارخانه ها و تولید کننده با استفاده از دستگاه های مخصوصی به بسته بندی محصولات با نایلون شیرینگ می پردازند که بسیار در کیفیت محصول تاپیر میگذارد. اگر نمی دانید هدف از نایلون شیرینگ چیست، بسته ها و پک های نوشابه را به خاطر آورید که بطری ها در یک سطح پایه قرار گرفته اند و با نایلونی بسیار محکم همه سطح آن را پوشیده شده است. دستگاه شیرینگ با ایجاد حرارت ها این پک ها را درست می کنند. در این مطلب به نکات مهم در بسته بندی با شیرینگ می پردازیم. در ادامه به مبحث معرفی انواع دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن می پردازیم. جهت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ با صنعت کاران محمد تماس بگیرید.

نحوه کار با دستگاه شیرینگ:

در شوع باید بدانیم شیرینگ یعنی چه و چه معناست؟ نام فرآیند شیرینگ از لغت انگلیسیه shrink گرفته می شود. این کلمه به مفهوم کوچک یا فشرده شدن است و در فرآیند های شیرینگ که به کمک دستگاه و نایلون های شیرینگ انجام می گیرد، محصولات را در کنار هم قرار می گیرند و محکم و جمع و جور می گردد تا حمل و نقل آن ها و همچنین دسته بندی انواع محصولات آسان تر شکل بگیرد.

فرآیند های شیرینگ آخرین مرحله از بسته بندی مواد می باشد. یعنی برای هر محصول به شکل جداگانه بسته ای ساخته شده است که با نایلون های شیرینگ یک بسته بندی بزرگتر برای آن ها تولید و تهیه می شود.

برای پک کردن محصولات باید از دستگاه شیرینگ پک نیز استفاده کرد که در انواع متفاوتی تولید می شوند. از جمله آن ها میتوان به دستگاه های شیرینگ تونلی، کابینی و دستگاه شیرینگ پلی اتیلن نیز اشاره کرد. دستگاه شیرینگ به شکل کلی به این شکل عمل می کنند که نوار نقاله محصولات را به درون کوره مخصوص دستگاه شیرینگ انتقال می کند، دستگاه مقداری کافی از نایلون شیرینگ را به دور محصولات می کشد و حرارتی درمحدوده 160 تا 220 درجه  سبب می شود نایلون جمع و وکیوم شود و به محصول نیز بچسبد و پک محکمی برای آن ایجاد کند.

بررسی انواع نایلون شیرینگ:

نایلون های شیرینگ در اندازه و ابعاد و طول و عرض های متفاوتی قابل تولید و دسترسی می باشد و در بعضی موارد نیز نایلون ها را سفارش می دهند تا آن ها در ابعاد مورد نیاز تولید کنند چرا که برای بسته بندی محصولات، اندازه نایلون شیرینگ در درجه اول  و بسیار قابل اهمیت است.

نایلون شیرینگ در دو نوع متفاوت تولید می شود. نایلون شیرینگ یک لایه و چندین لایه می باشد . قطعا هر چقدر که این نایلون ها لایه های بیشتری را داشته باشند، ضخیم تر و نیز محکم تر هستند. میزان ضخامت آن ها از حدود 30 میکرون تا 200 میکرون کاملا متغیر است. معمولا نایلون های شیرینگ یک لایه به اندازه کافی ضخامت بالایی ندارد و برای استفاده از آن بهتر است چند بار و چند لایه از آن را برای بسته بندی محصولات به کار ببرید. انواع نایلون شرینگ از نظر جنس نیز می توان به نایلون های pvc, po, pp و.. اشاره کرد.

برای اینکه محصولی با دستگاه و نایلون بسته بندی شود باید نخست مشخص کرد که به چه نوعی از بسته بندی برای آن محصول نیاز است. هر کالا و محصولی با توجه به اینکه چیست و در چه گروهی از محصولات قرار می گیرد، باید به شیوه خاص و ویژه خودش بسته بندی شود. برای مثال بسته بندی مواد غذایی تازه، محصولات فله ای، مواد شیمیایی، دارو ها، تجهیزات پزشکی، بطری های نوشابه و آب معدنی، بیسکوییت و شکلات و … همگی با هم مختلف است و در خط تولید هر کدام از این ها نوع به خصوصی از بسته بندی و نایلون های شیرینگ استفاده می شود.

بررسی کاربرد انواع دستگاه شیرینگ:

همانطور که گفتیم بسته بندی هر محصولی با محصولات دیگر ممکن است کاملا متختلف باشد، و این اختلاف را دستگاه بسته بندی و نایلون شیرینگ ایجاد میکند. دستگاه شیرینگ در انواع کاملا متفاوتی وجود دارند که عبارتند از:

دستگاه شیرینگ کابینی : اگر می خواهید در خانه یا کارگاه خود فرآیند بسته بندی را انجام دهید، این دستگاه نیز می تواند به خوبی به شما کمک کند. همچنین از آن در رستوران ها یا مکان های این چنینی نیز برای بسته بندی سریع محصولات غذایی انجام میگیرد. و هر کدام از انواع نایلون شیرینگ را می توان برای استفاده با این دستگاه به خوبی به کار برد.

دستگاه شیرینگ تونلی : این نوع دستگاه در صنعت ها کاربرد دارد و ساختار آن نیز کمی پیچیده تر است که در آن قسمتی برای پخت فیلم شیرینگ نیز وجود دارد و توسط پشم و سنگ عایق می شود. دستگاه شیرینگ تونلی به دلیل آن که فاقد فک دوخت می باشد،کار بسته بندی را با سرعت بالایی انجام میدهد.

شیرینگ پلی اتیلن : این نوع دستگاه قدرت بسیار بالایی دارند و برای بسته بندی هایی مثل آب معدنی بزرگ نیز استفاده می شوند.

شیرینگ کانوایردار (اتوماتیک) : این دستگاه حرفه ای ترین نوع دستگاه شیرینگ می باشد و از سرعت بسیار خوبی نیز برای بسته بندی برخوردار است و همچنین به شکل اتوماتیک نیز عمل بسته بندی را انجام می دهد و محصولات را به بیرون از دستگاه انتقال می دهد. این دستگاه دارای امکاناتی مثل تنظیم حرارت و سرعت است.

اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

گروه صنعت کاران محمد تولید کننده دستگاه شیرینگ برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و … می باشد.

شیرینگ محصولی بسیار کاربردی در صنعت می باشد و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع بهداشتی، غذایی و.. کاربرد دارد.

صنعت کاران محمد بجز دستگاه اسپری پرکن,تولید کننده دستگاه شیرینگ و دستگاه پرکن مایعات در کرج نیز می باشد.

برای گرفتن مشاوره رایگان با صنعت کاران محمد روی تماس با ما کلیک کنید.

همچنین برای آشنایی و دانستن بیوگرافی ,گروه صنعتی صنعت کاران محمد , روی درباره ما کلیک کنید.

دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

انواع مدل دستگاه اسپری پرکن - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - گروه صنعت کاران محمد تولید کننده دستگاه شیرینگ

انواع مدل دستگاه اسپری پرکن

دستگاه های اسپری پر کن شرکت ما از بدنه استیل ضد خش و ضد جرقه بسیار عالی ...
admin
۰۱ اسفند ۱۴۰۱
دستگاه اسپری پر کن اتومات - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - تولید کننده دستگاه شیرینگ

دستگاه اسپری پر کن اتومات

دستگاه اسپری پرکن کاملا مناسب برای پر کردن انواع قوطی های اسپری در اندازه های مختلف و ...
admin
۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کاربرد دستگاه اسپری پر کن - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

کاربرد دستگاه اسپری پر کن

دستگاه اسپری پرکن مناسب برای انواع پر کردن انواع مختلف قوطی های اسپری در سایزهای گوناگون و ...
admin
۰۵ اسفند ۱۴۰۱
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader