ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ

admin
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - گروه صنعت کاران محمد

نام های دیگر این نوع دستگاه ، دستگاه پر کن تایمری یا (لودسل نیز می باشد. این دستگاه بسیار مناسب برای پر نمودن انواع مایعات بسیار غلیظ با ویسکوزیته بسیار زیاد می باشد مانند روغن های شیمیایی، شربت، شیره، مربا، عسل، وازلین، گریس، واکس، مایع ظرفشویی، مایع دست شویی، خامه، سس، شکلات، ماست، رب، انواع رنگ های پلیمری در ظروف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، نیز به کار برده می شود. در ادامه به مبحث انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ می پردازیم. جهت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ با صنعت کاران محمد تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ

به طور کلی نیز  روش های پمپ کردن دقت دستگاه را کاملا پایین می آورد، ولی مکانیسم های پر کردن این دستگاه توسط سیلندر پیستون نیز می باشد که سبب دقت بالایی در پر نمودن انواع محصول می گردد. این دستگاه در نمونه های تمام اتومات و همچنین  نیمه اتومات و دستی قابل سفارش و خریداری است. که در نمونه های نیمه اتومات آن بسیار نیازمند انواع اپراتور است، ولی در نمونه های تمام اتومات آن نیازی به انواع اپراتور نمی باشد.

دستگاه های پرکن مایعات پمپی چگونه کار می کند:

این نوع دستگاه توسط سیلندرهای پیستون نیز عمل پر کردن را به خوبی انجام می دهد و حجم  انواع مواد درون پیستون را متناسب با ظرفی  می باشد که قرار است بسیار پر شود. عمل روان کردن توسط سیلندر دستگاه شکل  می گیرد که حرکت را بسیار آسان کند. همچنین گاهی برای روان تر کردن مواد قبل از پر کردن آن را کمی گرم می کنند. بعد از پر شدن بطری، توسط نوار انتقال به سمت مراحل بعدی دستگاه در خط بسته بندی می شود. در این دستگاه بنا به درخواست مشتری امکان نصب دربند روی دستگاه نیز  وجود دارد.

دستگاه  های پر کن عسل:

این نوع دستگاه از انواع مختلف دستگاه های پر کن انواع مایعات پمپی بوده و در نمونه های تمام اتومات، نیمه اتومات و دستی نیز قابل ارائه می باشد. عسل ماده ای بسیار غلیظ و چسبناک است و ویسکوزیته بسیار بالایی را نیز  دارد. از این رو برای پر کردن این محصول درون بطری، دستگاه توسط یک سیلندر پیستون با دقت بسیار بالا و یک سیستم گرمایشی در درن دیواره مخزن تعبیه شده که عسل را کمی گرم و روان کرده، که عمل پر شدن تسهیل گردد و عسل را درون بطری پر کند. نکته ای که وجود دارد این می باشد که عمل گرم شدن عسل نیز باید کنترل شده باشد زیرا دمای بیش از حد می تواند ارزش های غذایی و ویتامین های عسل را نیز از بین ببرد، در نتیجه دما نباید بالای حدود 40 درجه ی سانتی گراد باشد. اما امروزه برای جلوگیری از تبخیر و تخمیر شدن عسل، عمل پاستوریزاسیون رابر  روی عسل نیز  انجام می دهند و دما را تا حدود  66 درجه سانتی گراد بالا می برند. این دستگاه در نمونه های دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات نیز قابل ارائه می باشد. در نمونه مختلف تمام اتومات این دستگاه نیازی به  انواع اپراتور نیست ولی در نمونه های نیمه اتومات نیازمند یک اپراتور برای جابجایی انواع ظروف می باشد.

دستگاه های پر کن چسب:

چسب نیز از انواع مایعات غلیظ و بسیار چسبنده می باشد این دستگاه نوعی از دستگاه پر کن مایعات پمپی نیز می باشد و در سیستم های عملکردی آن از سیلندر های پیستون برای راحت تر کردن حرکت های چسب استفاده شده می باشد.

دستگاه های پرکن گریس:

گریس از انواع مشتقات نفتی مایع و یا نیمه جامد با غلظت و چسبندگی بسیار  بالاست و معمولا برای روانکاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دستگاه از انواع دستگاه های پمپی بوده و برای انواع مایعات غلیظ مورد استفاده نیز  قرار می گیرد و در نمونه های نیمه اتومات و تمام اتومات قابل ارائه به شما عزیزان می باشد.

این نوع سرعت و دقت بالاتری را برای پرکردن انواع مختلف مایعات غلیط نسبت به دیگر دستگاه های پمپی دارد و پیشرفته تر می باشد. بسیار مناسب در جهت پر کردن انواع مایعات نیمه غلیظ و غلیظ مانند انواع روغن های نباتی و صنعتی، وازلین و گیریس، مایع ظرفشویی و دستشویی، شامپو و شیشه شوی، رب، نوشابه، عسل، سمنو، کرم، کنجد، شکلات صبحانه، شیره خرما، انواع روغن خوراکی مایع و همچنین  نیز مایعات شیمیایی در انواع ظرف های شیشه ای و پلی اتیلن، PET و فلزی در حجم ها و شکل های بسیار مختلفی به شکل های  تمام اتوماتیک طراحی شده است.

دستگاه های پر کن سیلندر پیستونی به چه شکل کار می کند:

سیلندر، حاوی یک محفظه می باشد که پیستون در داخل آن به حالت رفت و برگشتی نیز حرکت می کند. حجم مایع درون سیلندر بستگی به اندازه ظروفی که مایع در داخل آن ها پر می شود دارد و تعداد و نوع نازل های دستگاه نیز سیلندر پیستونی به شکل جداگانه و کاملا متناسب با نیاز در مشتریان و نوع محصول ها طراحی و تولید می گردند.

 در دهانه پیستون، یک شیر سه طرفه نیز  تعبیه شده است که با عقب رفتن پیستون، مسیر مخزن تغذیه به درون سیلندر باز شده و با جلو آمدن آن، مسیر سیلندر به نازل ها نیز باز می شود و عمل تزریق مایع به درون ظروف انجام می شود. همچنین عملیات مکش و تزریق در این نوع دستگاه توسط جک بادی شکل می گیرد.

دستگاه های پر کن و درب بند روتاری همرا با لیبل های شیرینگ:

این دستگاه بسیار مناسب برای انواع پر کردن محصولات غلیظ می باشد و ترکیبی از دستگاه های پر کن روتاری، دربند به همراه لیبل شیرینک نیز می باشد که از نظر اقتصادی خرید این نوع دستگاه به صرفه تر از این است که بخواهید همه دستگاه ها را به طور جداگانه خریداری و تهیه نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

گروه صنعت کاران محمد تولید کننده دستگاه شیرینگ برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و … می باشد.

شیرینگ محصولی بسیار کاربردی در صنعت می باشد و در بسیاری از صنایع از جمله صنایع بهداشتی، غذایی و.. کاربرد دارد.

صنعت کاران محمد بجز دستگاه اسپری پرکن,تولید کننده دستگاه شیرینگ و دستگاه پرکن مایعات در کرج نیز می باشد.

برای گرفتن مشاوره رایگان با صنعت کاران محمد روی تماس با ما کلیک کنید.

همچنین برای آشنایی و دانستن بیوگرافی ,گروه صنعتی صنعت کاران محمد , روی درباره ما کلیک کنید.

دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دستگاه اسپری پر کن اتومات - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - تولید کننده دستگاه شیرینگ

دستگاه اسپری پر کن اتومات

دستگاه اسپری پرکن کاملا مناسب برای پر کردن انواع قوطی های اسپری در اندازه های مختلف و ...
admin
۲۹ بهمن ۱۴۰۱
انواع مختلف شیرینگ - اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پرکن مایعات و دستگاه شیرینگ - گروه صنعت کاران محمد تولید کننده دستگاه شیرینگ

انواع مختلف شیرینگ

به پوشش های پلاستیکی شفافی که به حرارت حساس می باشند و برای بسته بندی کالاهای متفاوت ...
admin
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات چیست؟ یکی دیگر از ماشین آلات گروه صنعت کاران محمد دستگاه پرکن مایعات یا پرکن ...
admin
۱۶ مهر ۱۴۰۰
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه